10482259_971790309557782_8605078045162025460_o

Moja strategia na social media

Moja strategia na social media

Wczoraj na występie we Wrocławiu obiecałem pokazanie na Facebooku mojej strategii social mediowej – choć jest ona znacznie szersza, niż tylko do tych kanałów komunikacji. Oto ona.

1 Create yourself: pisz o tym, co pomoże ludziom stworzyć lepszą wersję siebie.
2 Zeitgeist: rozwiązuj aktualny problem globalny, reszta to nieistotne szczegóły.
3 Raport: mów językiem lokalesów. Polacy potrzebują wiary w siebie i konkretnych narzędzi, a także współpracowania ze sobą.
4 Zrozumienie: pokaż oczywistą przyczynę globalnego problemu, której nikt nie widzi. Nikt nie widzi, że gdyby znał narzędzia psychologii interdyscyplinarnej, to by sobie radził w życiu.
5 Rozwiązanie: daj na problem konkretne i dostępne rozwiązanie.
6 Narzędzia: daj narzędzia jakimi można rozwiązać problem: powiedz wprost co robić.
7 Stwórz rozmowę: daj ludziom powód do rozmowy między sobą, tak by temat jak małe nasiono rósł w ich głowach samodzielnie.
8 Ludzka strona: pokaż jak potrafisz wychodzić ze słabości za pomocą narzędzi, których uczysz. Stań się dla świata przykładem do naśladowania.
9 Authenticity: bazuj tylko na prawdziwych przykładach, na tym co czujesz i jest spójne z Tobą.
10 Akceptuj problemy: przewiduj cień, zapraszaj go, transformuj jego energię w wyższe wibracje. Ucz się, ale nie pozwól by ściągał Cię w dół.
11 Wizja: pamiętaj o wizji – edukacja miękka (psychologia interdyscyplinarna) dostępna na całym świecie dla każdego podana w prosty sposób.
12 Współtworzenie: zaproś ludzi do wizji i niech współtworzą ją razem z Tobą
13 Ekspozycja: daj się zapamiętać będąc w stałej ekspozycji (efekt Zajonca).
14 Regularność: działaj systematycznie w oparciu o linię czasu between times.
15 Autorytet: bądź wyznacznikiem, benchmarkiem, kreatorem świata
16 Lider: Ty jesteś brandem, Ty jesteś marką, to musi być twórcze i niepowtarzalne oraz dotyczyć Ciebie.
17 Perfekcjonizm: bądź najlepszy na świecie albo umrzyj próbując.
18 Inteligencja: połącz wiedzę, moralność, klasę, dowcip w jedną mieszankę.
19 Impakt: zmieniasz świat, cała reszta to niewarte uwagi szczegóły.
20 Misja: nie ma reguł, kultur, zasad, moralności, które mogłyby Cię powstrzymać.
21 Relacje: współpracuj z mądrzejszymi od siebie.
22 Transcendencja: połącz edukację z rozrywką, biznesem, nauką.
23 Synergia: dbaj o stałych fanów i zdobywaj nowych.
24 Ekipa: stwórz ekipę profesjonalistów, z którą będziesz w stanie osiągnąć wielkie rzeczy.
25 Spójność: bądź tylko sobą, niczym innym.
26 Mierzalność: jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, nie rób tego.
27 Zaangażowanie: zaangażuj fanów do swego życia.
28 Gra: jesteś elementem systemów, naucz się zasad gry, użyj ich by wejść na samą górę i wtedy zmień zasady.
29 Daj: dziel się wiedzą, bo nie jest Twoja, a tylko przez Ciebie przemawia.
30 Sukces: to synonim samorealizacji, osiągaj go by ewoluować i być przykładem dla innych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *