13151737_1013769545359858_8314208876268564691_n

Uniwersalny Model Przekonywania

Uniwersalny Model Przekonywania – pierwsze wyniki badań!

Najczęściej przekonujemy samych siebie do realizacji własnych planów!!

Praca nad stworzeniem pierwszego w Polsce Uniwersalnego Modelu Przekonywania wre! Wiedzieliście, że niemal 90% z nas na co dzień przekonuje samych siebie do realizacji własnych planów? To fascynujące, jak wiele wysiłku wkładamy w to, aby przekonać się do swoich pomysłów. Przekonywanie jest więc ważnym elementem naszego życia. Warto zatem świadomie uczyć się tej umiejętności.

Najczęściej przekonujemy więc samych siebie, również właśnie nad tą umiejętnością chcemy pracować. Aż ¾ ankietowanych stwierdziło, że przekonywanie siebie do realizacji planów to umiejętność, która przyda im się najbardziej oraz którą najbardziej chcieliby rozwinąć. Wynika z tego, że jesteśmy świadomi, iż chcąc osiągnąć to, czego pragniemy – pracę należy zacząć od siebie. Mamy marzenia i ambitne plany, ale nie zawsze potrafimy zabrać się do ich realizacji. Brak nam nie tylko motywacji, ale także techniki wyznaczania celów.

Jeżeli Ty również często musisz przekonywać siebie do realizacji własnych planów, pamiętaj, że cele, które sobie wyznaczasz muszą być:
– sformułowane pozytywnie – zamiast mówić „chcę przestać martwić się o pieniądze”, powiedz „chcę zarabiać 5 tys. zł”;
– mierzalne i skalowalne – musisz wiedzieć, kiedy osiągnąłeś swój cel i jakie kroki są Ci do tego niezbędne;
– motywujące – nie będziesz zmotywowany do dążenia do celów abstrakcyjnych;
– konkretne i osiągalne – pamiętaj, że racjonalność nie zabija marzeń, ale pozwala skierować swój potencjał na właściwe tory.

Dziękujemy za ponad 10 tys. odpowiedzi, jakie od Was otrzymaliśmy! Ta skala pokazuje, jak wielu z nas interesuje się tą tematyką. Z wyników opracowywanych przez nas ankiet wyciągamy coraz więcej ciekawych wniosków, które pozwalają nam stworzyć wyjątkowe narzędzie – Uniwersalny Model Przekonywania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *