To, czym się otaczasz w mediach społecznościowych, ma bezpośredni wpływ na Twój mózg. Tzw. user generated content decyduje, czy się rozwijasz intelektualnie, emocjonalnie, społecznie czy też toniesz w powierzchownej rozrywce, albo w przypadkowych urywkach nieświadomych myśli ludzi, których często nawet nie znasz…
W kontekście więc tworzenia dla siebie wartościowego i wzbogacającego Cię środowiska, zaplanuj jak powinno wyglądać Twoje. To, co chcesz uzyskać, to stymulację mądrymi, wartościowymi treściami.
Codziennie wieczorem zadaj sobie pytanie o trzy rzeczy, których się nauczyłeś w ciągu dnia i o trzy rzeczy, które możesz zrobić lepiej następnym razem. To ulepszanie siebie.
Rano po wstaniu i wieczorem przed pójściem spać medytuj co najmniej 10 minut, obserwując swoje myśli bez ich oceniania. To ćwiczenie mięśnia obecności, który zarządza ego.
Codziennie ćwicz jedną technikę z psychologii sukcesu, na przykład wzorce lingwistyczne, raport czy dualizm (opisane m.in. w książce Success and Change, ale także w publikacjach tutaj, na Facebooku). Zaplanuj rano, którą dokładnie. Wizualizuj codziennie, przez kilka minut najważniejsze swoje marzenie tak, jakbyś już je osiągnął.
Kilka razy po kilka minut w ciągu dnia opisuj rzeczywistość mówiąc, co widzisz, słyszysz i czujesz, na przykład „Widzę czerwony samochód, słyszę jego silnik i czuję ciekawość”. To ćwiczenie bycia w tu i teraz.
Zadawaj sobie często pytanie, co NAPRAWDĘ czujesz w danej sytuacji i co sądzisz na jej temat. To ćwiczenie bycia sobą.
To są rzeczy i czynności, które sam codziennie wykonuję, a które wszystkie sprowadzają się do jednego – otaczam się wiedzą i się w niej zanurzam aż po same uszy od rana do wieczora, dzień w dzień. A to prowadzi do wzrostu – co daje szczęście. Dzielę się tym z Tobą, abyś skorzystał, jeśli uważasz to za wartościowe.
Dobrej nocy!
Pokaż mi swój profil na Facebooku a powiem Ci kim jesteś. To działa na tej zasadzie. Można klikać w łatwe, śmieszne, rozrywkowe linki i tylko się bawić, a można wybrać strony lingwistyczne, samokształcenie, samoakceptacja. Mamy wybór jakie treści są do nas dostarczane.